9 juni Doel bereikt

9 juni 2016 - Feldkirch, Oostenrijk

De ochtend begon met regen en dat bleef het de hele dag doen. Via wat laatste klimmetjes daalden we af naar de Bodensee. De route langs de Bodensee was niet de meest interessante. Veel toeristen die niet opletten. Fietsers die niet kunnen fietsen. En veel draaien en keren. Even later reden we Oostenrijk binnen. Daar was het beter. Om 13.00 uur waren we in Bregenz. En het leek zelfs even droog te worden. Toch niet . Omdat het nog vroeg was besloten we om door te rijden naar Feldkirch. Even later wilden via de rechter Rijnoever verder rijden. Die weg was echter niet beschikbaar, zodat we kozen voor de linker Rijnoever, en daarmee... was het doel bereikt. We fietsten in Zwitserland. We vervolgden de route langs de Rijn, reden door de uiterwaarden en het begon weer hard te regenen. In Feldkirch aangekomen was het duidelijk dat wij niet gingen kamperen. De camping bood geen alternatief. De jeugdherberg had geen plaats. Uiteindelijk zitten we nu in een Business Motel.
Al met al ruim 100 km gefietst
Daarmee komt het totaal voor deze vakantie boven de 1 miljard millimeter

1. Rob en Ottoline:
    10 juni 2016
    Fijn dat het allemaal is gelukt!! En met plezier, denk ik zo.
    Vandaag pas de verslagen gelezen, gisteren waren we met hele andere dingen bezig, zo je zult begrijpen!
    Het was een zeer geslaagde dag, mede door het mooie weer.
    Jullie een voorspoedige thuisreis gewenst en wie weet : tot ziens in Noorwegen of anders na onze vakanties! Groetjes van ons.
  2. Hanneke:
    10 juni 2016
    Gefeliciteerd met deze mooie prestatie ! Ruim 1000 km met niet altijd de beste omstandigheden. jullie kunnen trots zijn!
    Groetjes en een goede thuisreis.