11 juni, een dagje Chur

11 juni 2016 - Thusis, Zwitserland

De dag begon zoals voospeld met regen. De keuze die we gisteren gemaakt hadden om hier een nacht langer te blijven pakte niet verkeerd uit. Na het ontbijt liepen we naar het station. Daar waren feestelijkheden aan de gang met toespraken en muziek. Deze festiviteiten hielden ook een spoor bezet. De dienstregeling liep daardoor niet helemaal goed. Maar het probleem loste zich vanzelf op. We stapten in de trein en reden richting Chur. Na een paar stations moesten we wachten. Er werd in drie talen omgeroepen dat we moesten wachten op een trein uit de andere richting. Dar bleek niet waar te zijn.De sneltrein moest ons inhalen. Maar die boodschap stond niet op het bandje.
In Chur hebben we de binnenstad verkend. Je merkt dat je vermogen om nieuwe indrukken op te nemen niet zo groot meer is.
Na terugkomst jn Thusis nog boodscappen gedaan en over DE brug gelopen. De foto's van gisteren opgeladen en de reacties neergeladen. .
Het weer blijft wisselvallig . Droge periodes en regen wisselen elkaar af.